توان در اکسل

فرض کنید آرایه ای از اعداد در رنج A2:B6 درون کاربرگ فعال قرار گرفته اند و ما می خواهیم مثلا  مجموع توان 2 این اعداد را در یک سل محاسبه کنیم.برای اینکار از فرمول

Sumproduct(a2:b6^2)

استفاده نموده و در انتها کلیدهای Ctrl+Shift+Enter  را می فشاریم.

 

نظرات 2 + ارسال نظر
مهدی مرتضی چهارشنبه 23 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 07:28 ق.ظ

با سلام و تشکر از وبلاگ آموزشی اکسس شما دوست عزیز
من سئوالات زیادی در رابطه با چند پسورد گذاشتن برای admin و users و غیر قابل دسترس کردن بعضی از گزینه ها برای برخی از user ها و تحت شبکه کردن یک برنامه و ... غیره دارم
خوشحال میشم با من تماس بگیرید ۴۸۹۰۴۷۹۴-۰۲۱
با تشکر مهدی مرتضی

پسر نقره ای یکشنبه 3 دی‌ماه سال 1385 ساعت 05:30 ب.ظ

سلام
من می خوام یه عدد رو در اکسل به توان یه عدد اعشاری برسونم می شه به من بگید چه جوری می تونم این کار رو انجام بدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد